۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

توسعه گردشگری کردستان به زیرساخت نیاز دارد

توسعه گردشگری کردستان به زیرساخت نیاز دارد

سنندج_معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: توسعه صنعت گردشگری و رونق آن در کردستان نیازمند ایجاد زیرساخت‌ها و تشویق سرمایه‌گذاران است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث حبیبی صبح جمعه در بازدید از طرح توسعه فاز دوم هتل شادی سنندج که با همراهی اعضای کمیسیون ماده ٥ انجام شد در جریان مسائل و مشکلات این طرح گردشگری قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان اظهار کرد: این استان از پتانسیل بسیار خوبی در توسعه صنعت گردشگری برخوردار است که باید با تقویت زیرساخت‌ها این پتانسیل خدادادی را توسعه داد.

وی افزود: با توجه به ورود حجم بالای مسافران در تمام ایام سال و همچنین زائران اربعین حسینی به استان، توسعه فضاهای اقامتی و گردشگری در کردستان بیش‌تر از سایر زیرساخت‌ها مورد نیاز است.

حبیبی با اعلام حمایت دولت از سرمایه‌گذاران برای ساخت هتل و مراکز اقامتی در استان عنوان کرد: هر چه تعداد هتل‌ها و تأسیسات گردشگری در سطح استان بیشتر باشد، گردشگران داخلی و خارجی بیشتری را جذب می‌کند.

هتل شادی ٢ سنندج توسط بخش خصوصی با پیشرفت ۸۰ درصدی در مساحت ٣ هزار مترمربع و زیربنای ١٠ هزار مترمربع در ١٠ طبقه ساخته می‌شود.

این هتل چهار ستاره دارای ٦٤ اتاق و ٢٠٠ تخت و امکاناتی ازجمله رستوران، سالن کنفرانس و اجتماعات است و با بهره‌برداری از آن برای ٥٠ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

کد خبر 6035296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha